krya

jag fick ett samtal nyss av malin som var väldigt viktigt enligt henne
och jag skyndade mig att ringa och jag fick frågan
"är det någon på baksidan, kan du kolla från din balkong?"
jag kilar dit och kikar ut. ser nada.
sen går jag tillbaka till köket
malin - "när jag var ute så var det en skum man som ställde något på eran gård"
jag - "men vaaa.. det är en bomb, jag lovar det är en bomb"
malin - "nej han såg snäll ut"

klart han såg snäll ut då han faktiskt inte ens finns.
malin hade ställt detta paket utan för dörren åt mig.

innehållet var det här;

+ ett kinderägg som jag tyvärr råkade mumsa i mig på en gång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud vilken fin vän du har!!! Jag är rörd.

2010-02-25 @ 22:20:48
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0