nej till childs

den senaste tiden har jag träffat för mycket barn.
och det har gett en dålig effekt.
jag vill inte ha barn förns om typ 10 år då livet börjar ta slut och
när man gjort allt man vill göra, då kan jag tänka mig ett barn.
men näe inte nu, inte om 5 år heller.

  • när barn är i närheten får dom den godare maten automatiskt
  • barn får skrika, slå och kasta saker utan reaktion från föräldrar
  • "jag är klaaaaaaaaaar" är inget jag vill höra
det finns självklart mycket mer att lägga till listan.
men dom här faktorerna är varför jag inte förstår varför man vill ha barn som ung!

Kommentarer
Postat av: mikael

"jag är klaaaaaaaaaar" är inget jag vill höra



haha jag dog! :D

jag vill inte heller ha barn på ett bra tag, sjukt jobbigt!

2010-03-25 @ 17:14:24
Postat av: Pappa

Skärpning!!! Livet börjar inte ta slut vid 30. Det det är då det börjar likna nånting!

2010-03-28 @ 14:52:39
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0