micro on fire

våran granne hade igår både polisen och en liten brandbil utanför.

morsan ropar "frida.. vad är det som händer här?!"

(och hur ska jag veta det? jo jag blir tvungen att resa mig från soffan)

sedan står jag och mamma med näsorna tryckta mot köksfönstret

precis som alla andra grannar. förutom vissa!

självklart ska laine (en nyfiken medelålderskvinna)

in på gården hos stackarna föratt få veta alla detaljer!

det var en popcornspåse som blivit bortglömd men tänk vad lite det krävs..


Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHAHAH OJOJOJOJ ser det framför mig :D kylgränds skvallerkärringar alltså :D



(hade jag, mamma och ralle bott kvar så hade vi också stått tryckta i fönstrerna, hahaha)..

2010-05-24 @ 21:45:35
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0