11 - Mina syskon

Stora syster

Denna bild beskriver oss tillsammans.
Johanna är min stora syster.
Och eftersom jag är lillasyster har jag både ärvt hennes smak inom mycket,
hennes minspel och hennes kläder.
Hon får mig att skratta så jag inte andas och ser ut såhär..
För mig är julen den bästa högtiden, just pga henne.
Det började redan när vi var små.
Var bara då vi var vänner och satt vid granen på morgonen.
När vi blev lite äldre så hade vi speciella saker som vi bara gjorde under jul.
Tex, sänka skepp och "DIVIN INTO THE DEEPBLUESEA"

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄLSKA BILDEN!!!

2011-02-21 @ 23:09:33
URL: http://bushbrud.blogg.se/
Postat av: Niniiz

hahaha den där bilden är ju DU upp i dagen! Jag vet exakt vilken min det är och jag kan se en situation framför mig när du kommer med fingret och ska peta på en , hahah..

2011-02-22 @ 19:04:11
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0